lørdag den 5. december 2009

Surf Camp

Byron Bay, hvor jeg bla gjorde mit skydive, stod ikke stille 2 sekunder.. I den uge jeg tilbragte i Byron fik jeg naesten ikke sovet, men til gengaeld blev der festet! Jeg havde en fed tid i Byron, og jeg modte en masse fede mennesker! Men efter en uge, var det paa tide at komme videre.. Efter at have vaeret i Noosa og Byron er jeg blevet rimelig bidt af at surfe, saa derfra gik turen til et lille sted kaldet Spot x.. Spot x er en surf camp, og atmosfaeren var meget tilbagelaenet og afslappende.. Jeg tilbragte 4 fantastiske dage i surf campen, hvor jeg havde 2 dage med surf-lekssioner.. Om dagen blev der surfet og hygget, og aftenerne stod paa en ol eller 2 med de andre backpackere fra campen...


- Hvem er den flotte fyr??! :D


- Stranden og surf campen(som var en del af en lille camping plads) set ovenfra..


- Og der blev surfet og surfet... Jeg har stadig ondt i laarbasserne og jeg har praktisktalt hudafskrabninger overalt paa min krop.. Nej, surfing er bestemt ikke for tose-drenge ;)


- Man er jo ikke gymnast for ingenting :P


- Og nej intet er manipuleret ved dette billede ^^


Ingen kommentarer:

Send en kommentar