torsdag den 10. december 2009

kano-sjov!

Jeg tilbragte 4 dage i en halv-stor havneby kaldet Coffs Habour 9 timers korsel fra Sydney.. Hvis det ikke havde vaeret paa grund af de 3 engelske gutter paa billederne her, ville stedet havde vaeret en kedelig fornojelse.. Men sammen med britterne blev der spillet volley i poolen, surfet en smule, en lille tur i byen blev det ogsaa til og sejlet i kano...



- Poul(venstre), James(midte) og Luke(hojre).


- From 1-10 I give them a 2... ^^ Det gik ikke altid lige naemt paa vores tur her, isaer ikke i blindgyder som denne..


- Jeg naaede lige at faa et billede af denne smukke pelikan..


- Der blev selvfolgelig sejlet omkap til tider og det var nu ret haardt..



- Tilsidst et lille syn af den smukke australske by sydney.. Jeg ankom til Sydney i torsdags, hvor jeg inde fra centrum tog en faerge vaek fra centrum ud til et omraade kaldet Manly.. Jeg bliver i Manly indtil d. 21 dec, hvorefter jeg tager hen til et andet hostel i midtbyen, og modes med et par englaendere..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar