torsdag den 26. november 2009

Byron Bay - Skydive!!

Saa sprang jeg mildest talt ud i det..! Jeg bookede og sprang det dyreste og vildeste spring jeg nogenside har gjort! Jeg hoppede ud af et fly med en professionel udspringer 14.000 fod (ca 4 km) over jordens overflade.. Jeg var som altid cool inden vi gik ind i flyet.. Jeg har tilgengaeld aldrig vaeret taettere paa at skide i bukserne da vi naermede os de 14.000 fod i flyet! Jeg var nummer 2 som skulle hoppe ud af flyet, saa jeg naaede ikke rigtig at taenke noget som helst foer jeg susede igennem luften med 220km i timen...

- Allerede her inden flyet startede var jeg vidste en smule nervos ^^


- Her er der ingen anden udvej, end at SPRiiinge.........

- De forste 5 sekunders fald skulle jeg lige finde ud af hvad op og ned var, men derefter var det en ren fornojelse! Selve faldet varede omkring et minut, selom det kun foltes som faa sekunder, inden faldskaermen kom frem..


- Landingen gik som smurt.. Vi var lige ved at lande paa benene, men det er ikke saa nemt som man skulle tro skal jeg lige hilse og sige.. Istedet landede vi forsigtigt paa rumpaetten..



- Jeg fandt aldrig ud af hvad min skyts-engel hed, men ham og filmmanden som filmede og fotograferede mit spring, gjorde bestemt deres til at jeg folte at mit udspring var noget specielt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar