mandag den 9. november 2009

Verdens storste sand-oe!

Efter Airlie Beach hvor jeg oplevede de fantastiske Whitsunday-oer, tog jeg videre til Rainbow Beach.. Rainbow Beach er en transit-nogle til Frazer Island(verdens storste sand-oe)! Jeg bookede mig ind paa en 3-dags tur med 2 overnatninger. Jeg havde en kanon fed tur, og jeg kan stadig her en dag efter ikke faa smilet af mit ansigt:)


- GRUPPE B! Ser vi ikke bare laekre ud paa det her billede?:D





- Min gruppe bestod af 6 irer, en franskmand(kvinde) og 3 englaendere.. Isaer irerne havde en skrue lost, men kun paa den fede maade ;)



- Maden skulle vi selv lave, ud af de varer vi fik tildelt i starten.. Martyn her, lavede det meste af maden, og han gjorde et kanon job!



- Et billede fra en af de 2 soer vi korte ind forbi.. Den forste var saa ren at man kunne drikke af den.. Der var derimod det saerlige ved den anden soe her, at hvis man laa helt stille ville nogle fisk kaldet "cat fish" komme og slikke dine dode hudceller af din krop.. Det var nu lidt komisk.. Det var lidt svaert at faa et billede af fiskene da vandet var ret grumset..



- Bilerne vi korte rundt paa oen med. Hver bil havde 11 passagere inkl. forer. Her campede alle grupperne det samme sted den sidste nat.. Det var mega hygge!



- Den forste aften var den bedste...... :D :D Ej hun hed Laura, og hun var rigtig sod. Hun er rejst videre til Brisbane nu, hvor hun vidst nok skal flyve hjem fra..










































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar