torsdag den 5. november 2009

Det Vilde Outback...

Hej alle, i lobet af de sidste 2 dage har jeg rejst hele 800km med bus.. Istedet blot at folge ostkysten ned til Rainbow Beach(som var min destination), korte bussen ude forbi et sted kaldet Kombit. Her Overnattede vi, og aftenen og den folgende morgen stod paa rodeo-ridning(paa en mekanisk tyr), skydning, lasso-kasteri, Gede-konkurrence...mm..





- saa skulle der skydes lerduer.. Jeg fik 5 skud, og ramte ovenikobet 1 gang!



- Den her lille forladte baby-kanguro kunne jeg nu ikke staa for...


- Saa stod den paa gede-rodeo.. Vi skulle i grupper af 3 lobe ind i en indhejning fyldt med geder, slaebe den ud paa den anden side af hejnet her, vende den om paa ryggen og stemple den med hjernet.. Det var en konkurrence og foregik paa tid. Min gruppe blev nummer 3, hvilket selvfolgelig skyldes min unikke indsats med at vende geden...... hehe:D





Ingen kommentarer:

Send en kommentar