torsdag den 12. november 2009

Surfing og hygge!

Fra Rainbow Beach, hvor jeg tog min Frazer Island tur, fik jeg et lift til en storre by kaldet Noosa. Den ellers familie-venlige og ret stille by Noosa, frygtede jeg ville vaere lidt for stille til mig.. Heldigvis modte jeg lyn-hurtigt en frygtlos computernord fra Kobenhavn! Vi har haft det skide skaegt de seneste 3 dage... Det endte endda med at tynde og langbenede Johan fik laert at surfe en smule.. Michael, som kobenhavneren hedder skal dog have lidt af aeren - han gav mig nogle enkelte fif, og alle de mislykkede forsog var lidt sjovere naar man kunne grine ad hinanden!:)


- Michael, 30 aar, kobenhavner, flade jokes:) og han ligner umiddelbart ikke nogen computernord - forste efter man har snakket lidt med ham.... :D






- Jo jo, op paa bolgen kom man da.. Stilen kan i selv bedomme:P


- En af aftenerne bod paa druk-spil med Michael og 3 andre fra vores dorm(6-mans-vaerelse).. Selvom festlighederne foregik i ro og mag, fik vi alligevel besog af et par betjente nede fra gaden... Australien er meget skrappe omkring druk udenfor fest-byerne/stederne, og det er ulovligt at drikke offentligt.. Vi slap dog, da nogle andre viste sig at vaere uromagerne..












Ingen kommentarer:

Send en kommentar