søndag den 22. november 2009

Dansk jyde i australsk storby..

... Og den danske jyde er saa sjovt nok mig ^^ Storbyen jeg ca. har tilbragt 10 dage i, har vaeret en billig fornojelse! I en uge ud af mit samet ophold her i Brisbane, har jeg nemlig boet gratis hos en af mine irske venner fra Frazer Island, og det har paa ingen maade vaeret kedeligt...



- Matt som i ser her paa billedet, var ogsaa en af dem som boede hos Darren i Brisbane. Matt er en barndomsven af Darren fra Irland. Matt Giver mig her en privat guidet tur i byen..


- Dette reklame-skilt kunne jeg nu ikke helt lade vaere med at lave en dansk fortolkning af ;D





- De blot 3 dage jeg tilbragte paa et hostel, foer jeg tog hen til Darren, fandt jeg et par cool Kiwier (New Zealandere) og kvaelede tiden med..

- I aftes (sondag), kokkererede chef kok Johan Thune Laursen, til den helt store gul-medalje! Menuen stod paa en udsogt omgang bouritos.. Ser det ikke laekkert ud?:P


- Smilet paa Darrens fjaes her taler vidst for sig selv ;) Darren er iovrigt nok vaeret det mest varme og fantastiske menneske jeg er stodt paa i Australien indtil videre..! Jeg har boet hos ham, vaeret en tur til Surfers Paradise med ham - ja selv en tur i biffen er det blevet til, en virkelig fin fyr det er han sku!
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar