søndag den 14. marts 2010

WWOOF'ing...

Efter at have besogt og boet paa utallige hostel igennem min rejse, var det tid til at prove noget anderledes.. Da min kontrakt paa Base Backpackers udlob, efter et par ugers tid, tog jeg ud og wwoof'ede hos en aeldre dame, det samme sted som mine 2 danske venner Jeppe og Carl havde vaeret.. wwoof staar for 'willing workers on organic farms'(frivillige arbejdere paa organiske farme).. Min wwoof-vaert, Judith, tilbod min husly og alle maaltiderne betalt, hvilket var en utrolig god deal! Isaer taget i betragtning af at jeg kun arbejdede omkring 3 timer hver dag, og hendes mad var himmelsk! Judith, er et utroligt varmt og dejligt menneske, men som et hvert andet menneske har hun ogsaa sine searheder.. Hun havde virkelig sine egne systemer, og vi snakker om helt ned til de mindste detaljer, med f.eks. hvordan gronsagerne praecist skulle skaeres og hendes blomster telerkner skulle naermest behandles som antikviteter.. Men naar det er sagt havde hun en fantastisk fed humor, det gjorde det hele lidt lettere naar man klokkede i den..:)
Jeg boede hos Judith 10 dage, hvor jeg udover at arbejde i haven og hjaelpe til i huset, blev taget med i biffen og til en koncert med noget magisk argentinsk junglemusik...

Robbie(Judith's barnebarn) og mig paa stranden et spytklat vaek fra hendes hus..


- Tanget her, samlede vi til hendes komposttonde, og det var guf siger jeg jer!;)


- Vaerten hende selv, skulle selvfolgelig ogsaa lige fotograferes, og det blev gjort med stil..



- Lige et par billeder af hendes smukke sommer have, med utallige roser og friske gronsager..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar