onsdag den 24. marts 2010

Bungy Jump!

Tirsdag d. 23 marts var den helt store dag, prop-fyldt med adrenalin! Den mega tossede gut AJ Hacket, som opfandt bungy-konceptet, har med sit enorme firma valgt at placere et 134m hojt bungy jump lidt uden for Queenstown, og det skulle Johan selvfolgelig prove!
Jeg kan slet ikke beskrive hvor syrealistisk det var, da danske Peter og jeg stod ude paa wire-platformen og kunne staa og kigge 134m ned igennem et stykke glasgulv...
Vi havde en rigtig fed dag, og alle lemmer er i god behold!
Nyd de vanvittige billeder..!:)







- Peter og jeg faa minuter for vi hver isaer tog springet..

- Normalt er jeg frygtlos naar det kommer til ekstremer som dette spring, men her var jeg mildest talt ved at skide spejder-hagl!!


- 1, 2, 3..


- ..GO!!


- Efter det enorme Bungy Jump, havde jeg selvfolgelig ikke helt faaet nok.. Nej saa valgte jeg at lade mig svinge baglaens ned imellem de store bjerge.. Suset var mindst lige saa stort som bungy Jumpet! Damn det var fedt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar