lørdag den 30. januar 2010

Auckland

Ja faarene har jeg sagt farvel til et godt stykke tid siden, ellers har jeg fortsat tilbragt de seneste par uger i Auckland, hvilket bestemt ikke har vaeret en kedelig erfaerde... Efter en uges tid i godt selskab med 2 tjekkiske gutter, tog jeg ind paa et hostel i centrum af Auckland, hvor jeg har modt et hav af fantastiske mennesker! Selvom jeg har tilbragt en hel del tid i en enkelt by, har jeg alligevel oplevet en hel del, og endelig fik jeg mulighed for at dyrke en gang sport - formen har dog aldrig vaeret daarligere...pust.. ;)




- Til hojre ser i Parvel(ignorer fjolset til venstre), min dedikeret double-makker og bestemt en af de personer jeg ikke kommer til at glemme!




- Disse Maori-figurere var bestemt et af hojdepunkterne i Aucklands museum.. Det var utroligt interessant og underholdende at se alle de indfodtes(maori) statuer og bygningsvaerker..

- Her ser i saa den nationale kiwi-fugl i udstobt form. New Zealaendere kaldes som sagt kiwier hernede, navnet kommer fra dette besynderlige lille vaesen..

- ...og jeg fandt enda bette Nemo i selskab med Dori i et lille aquarium i musemuet;)


- Dagen efter en heftig bytur valgte folk at slappe af paa hver deres maade, Jim her fandt en blaeser til at afkole sit lettere solskoldede ansigt..:)


-Jeg var ret imponeret over danske jacob her, som formaaede at spise den pande i en tilsvarende maengde til en afrikansk landsby..


- I denne uge (lordag), arrangerede min kiwi-ven(den taette fyr med bolden) og mig selv en omgang rugby i en park midt inde i byen.. Vi spillede touch-rugby, som er mere teknisk end fysisk og spillet var nyt for de fleste af os..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar