søndag den 7. februar 2010

Endelig paa bussen igen..!

Farvel Auckland! Efter 2-3 uger i storbyen Auckland, var det paa tide at tage videre og udforske dette smukke land.. Ventetiden i Auckland var lang, men det vaerd, da jeg nu rejser med 2 kanon flinke danske gutter!
Jeg har haft lidt problemer med at faa overfort mine penge fra min Jyske Bank konto til en New Zealandsk bankonto, da det har taget laengere tid end hvad de har lovet, men det ser heldigvis ud til at jeg modtager pengene idag (mandag).. Ellers er jeg havnet i en lille by kaldet Taupo, hvor jeg i morgen(tirsdag) begiver mig ud paa en vulkan-vandring...(bare rolig vulkanen er inaktiv :D).... Gi' jer god tid til at nyde de folgende billeder.. Flere er paa vej..


- Lige et sidste kig over skulderen udover New Zealands storste by Auckland.. Et par gode uger med gode minder, det er helt sikkert!


- Et vulkan-krater med udkig udover Auckland..



- Det er med stor aere at introducere JEPPE!(venstre) og CARL!(hojre).. Jeg regner med at rejse med dem, indtil jeg finder noget arbejde senere paa min rejse..




- Bussene stopper som sagt i ny og nae.. Her tog vi en lille gaa-tur langs en flod, igennem nogle grotter..


- New Zealand er paa mange maader "Ringenes Herre-land", her byder Gollum velkommen til en mindre by(bedre kendt som Hobbiton), hvor vi spiste vores frokost..



- I en by kaldet Roturo, tog vi en eftermiddag/aften ud til en Maori tribe(en indfodt klan), og de her krigere var bestemt ikke til pynt..


- Vi stoppede enda for at se et faare-show.. Der lever 40 mio. faar og 4-5mio. mennesker i New Zealand, saa faar var der nok at tage af, selv til en hel opvisning som denne.. Vaerten var utrolig underholdende, hvilket gjorde showet virkelig godt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar