mandag den 26. oktober 2009

Pit-stop paa magnetic Island

Hej alle... Egentlig var det meningen at jeg skulle videre fra Townsville til Airlie Beach idag, men en dansker ved navn Rasmus og mig selv tager lige en dag ekstra paa denne smukke o.. Idag(tirsdag) tager vi ud og snorkler og tager en tur rundt paa oen.. Vi satser paa at finde nogle af de koalaer som oen er kendt for - saa haeng paa, om et par dage krydre jeg dette indlaeg med nogle(forhaabentlige) fantastiske billeder..

...


- Her ser i saa 100% danske Rasmus, som jeg havde nogle fede tider sammen med paa Magnetic Island! Jeg er taget videre til Airlie Beach, imens Rasmus prover at finde et frugt-plukker job sammen med nogle amerikanere.. -vi holder stadig kontankten og regner med at modes et andet sted paa ost-kysten.


- Her er super seje Johan saa :D




- Bilen Rasmus og jeg lejede, og cruisede rundt paa oen med.




- Her var vi forbi en dyrepark paa oen - koalen ser meget sod ud, men det viste sig faktisk at vaere det farligste dyr at holde.. Derudover kostede det lige 14$ ekstra at holde den beromte bjorn, saa vi tog bare en kigger :)


- Den sidste dag og nat tilbragte vi med 2 amerikanere og en franskmand(kvinde i det her tilfaelde:). Jeg havde en rigtig god aften i godt selskab, og i aftens lob saa vi vilde pungdyr som smaa kanguroer og pungrotter lobe forbi imellem teltene paa campingpladsen vi overnattede paa.























Ingen kommentarer:

Send en kommentar