torsdag den 29. oktober 2009

Krokodille-park

Her i Australien rejser jeg med et bus-selskab som ikke bare korer fra a til b. Istedet korer bussen forbi eventuelle servaerdigheder paa vejen. Her paa vej til Townsville(Magnetic Island), holdte vi ind forbi en krokodille-park..



- Jeg var ret glad for at staa paa den anden side af hejnet her - krokodillen her var nemlig omkring 5m lang.. Dyrepasseren her lever stadig skulle jeg lige hilse og sige :)



- Parken havde ogsaa en lang raekke andre dyr - strudser, dingoer, en cassowary, emuer..mm.. Denne lille kanguro-unge kunne jeg dog ikke staa for - om det var mig eller maden den var mest interesseret i er vidst lidt for aabentlyst:)

- Ved udgangen skulle jeg jo lige spille lidt med musklerne og hygge mig med den sode slange her..









Ingen kommentarer:

Send en kommentar